Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
Η εξάτμιση αποτελείται από τις σωλήνες και έναν η περισσότερους σιγαστήρες τα γνωστά σε όλους καζανάκια ή σιλανσιέ. Η εξάτμιση ξεκινάει από την
πολλαπλή εξαγωγής μέχρι πίσω.
Αν το όχημα έχει δύο καζανάκια το πρώτο χρησιμεύει για την διατήρηση της ισχύς του κινητήρα και το δεύτερο καζανάκι για την μείωση των θορύβων.
Για να μην μπαίνουν καυσαέρια μέσα στον χώρο των επιβατών όλη η εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση αεροστεγές κλεισμένη για να μην υπάρχει διαρροή καυσαερίων και επιπλέον θόρυβος.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ:MAVROIDAKOS RACING EXHAUST
Υπάρχουν διάφορων ειδών σιγαστήρων πάμε να τους δούμε λίγο πιο αναλυτικά:
- ΣΙΓΑΣΤΗΡΕΣ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ
σωλήνες με μεγάλη ακρίβεια έτσι καθώς φθάνουν τα καυσαέρια στον πρώτο θάλαμο κόβετε η ροή τους και μειώνετε ο θόρυβος. Περνάει από θάλαμο σε θάλαμο με την πίεση και μετά βγαίνουν στην ατμόσφαιρα.
- ΣΙΓΑΣΤΗΡΕΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ
- ΣΙΓΑΣΤΗΡΕΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ
Υπάρχουν και άλλα είδη σιγαστήρων με συνδυασμό των παραπάνω
Σιγαστήρες συμβολής και ανάκλασης, σιγαστήρες απορρόφησης και ανάκλασης.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ:MAVROIDAKOS RACING EXHAUST
Ο σκοπός της εξάτμισης είναι η μείωση θορύβου που προκαλούν τα καυσαέρια να μην δημιουργείτε μεγάλη αντίσταση στην έξοδο τους και την ελάττωση των βλαβερών ουσιών στην έξοδο των καυσαερίων όταν υπάρχει καταλύτης.
Μπορείς να διαβάσεις για τον καταλύτη εδώ
Σύμφωνα με την ΕΟΚ έχουν μπει όρια θορύβου για κάθε όχημα ξεχωριστά τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνιούνται.
Η εξάτμιση επειδή βρίσκεται στο εξωτερικό του οχήματος δέχεται πολλές καταπονήσεις λόγω καιρικών φαινόμενων, θερμοκρασιών κατασκευάζονται από ανοξείδωτο χάλυβα και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής βέβαια το κόστος της εξάτμισης είναι πολύ μεγαλύτερο οπότε βάζουν χαλυβδόφυλλα με επίχρισμα αλουμινίου για την μείωση του κόστους.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ:MAVROIDAKOS RACING EXHAUST
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου