NISSAN GTR VR38DETT
Πάμε να δούμε τώρα έναν κινητήρα που όσα χρόνια ασχολούμε με τα αυτοκίνητα είναι ένας από τους αγαπημένους μου.
Ο κινητήρας VR38DETT σχεδιάστηκε ειδικά για το Nissan GTR, είναι ένας κινητήρας εξακύλινδρος σε σχήμα V όπου ξαναγεννήθηκε το 2007, ο κατασκευαστής με τους μηχανικούς και με βάση τον πιο παλιό εξακύλινδρο κινητήρα VQ37VHR είπαν να χτίσουν πάνω σε αυτόν.
Ακόμα έχει σφυρήλατα έμβολα και το ύψος συμπίεσης είναι 34,3 mm.
Το μοτεράκι αυτό διαθέτει δύο κυλιδροκεφαλές που είναι φτιαγμένες και αυτές από αλουμίνιο με δύο εκκεντροφόρους σε κάθε κυλιδροκεφαλή και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και οι εκκεντροφόροι εξαγωγής είναι εξοπλισμένοι με το σύστημα ελέγχου χρονισμού συνεχούς μεταβλητής (CVTCS).
Η διάμετρος της βαλβίδας εισαγωγής είναι 37 mm και εξαγωγής 32,2 mm η διάρκεια των εκκεντροφόρων είναι 238-248.
Ξέρετε τι σημαίνουν τα γράμματα TT στο τέλος του αριθμού του κινητήρα?? Ότι ο κινητήρας αυτός διαθέτει 2 υπερσυμπιεστές.
Αν θες να διαβάσεις για τους υπερσυμπιεστές μπορείς να πατήσεις ΕΔΩ
Έχει 2 υπερσυμπιεστές IHIRHF55 ο οποίος έδινε πίεση 0,75 bar ο καθένας εώς το μοντέλο του 2010.
Η κίνηση του στρόφαλου με τους εκκεντροφόρους εισαγωγής γίνετε με καδένα και όχι με ιμάντα χρονισμού, υπάρχουν και μικρές καδένες που δίνουν κίνηση στους εκκεντροφόρους εξαγωγής από τους εκκεντροφόρους εισαγωγής. Η οποίες σε αυτόν το κινητήρα είναι πολύ αξιόπιστες. χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Η ιπποδύναμη που μπορεί να βγάλει 565 hp στις 6,800 στο μοντέλο του 2016.Το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής είναι 0W-40 και 10W-40 και στα μοντέλα από 2007-2011 η χωρητικότητα του είναι στα 5,5 λίτρα και από το 2011 και μετά είναι 5 λίτρα.
Το 2010 έγιναν αναβαθμίσεις και η πίεση ανέβηκε στα 0,9 bar μπήκαν καινούργιες πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής αυτές οι αλλαγές οδήγησαν τον κινητήρα στα 530 άλογα στις 6,400.Το 2011 έγιναν και άλλες αλλαγές με άλλα μπέκ καυσίμου και καινούργια χαρτογράφηση του εγκεφάλου και η ιπποδύναμη αυξήθηκε στα 545 άλογα. Ενώ το 2016 έγιναν και άλλες αναβαθμίσεις και ο κινητήρας έφτασε στα 565 άλογα πιο καινούργια τεχνολογία άλλα συστήματα ανάφλεξης άλλες εξατμίσεις άλλες αναβαθμίσεις στον εγκέφαλο και μεγαλύτερες πιέσεις στις τουρμπίνες.....
Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος και ανθεκτικός και σε ανταλλακτικά αλλά παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος οδήγησης σπόρ ή κανονική.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου