Honda 1.5 turbo engine
Ο κινητήρας Honda 1.5 κυβικών L15B7/SI είναι ένας κινητήρας υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης άμεσου ψεκασμού, έκανε την εμφάνιση του για πρώτη φορά το 2016 στο Honda civic.
Ο κινιτήρας L15Β7/SI είναι αποτελέσμα στρατιγηκής της Honda για την μείωση ως προς το μέγεθος και τα κυβικά, και με την υπερτροφοδότηση ξεπερνάει το πρόβλημα ισχύος. Έτσι ο κινητήρας της Honda 1.5 κυβικών παρέχει οικονομία και μια αξιοπρεπή ισχύ και με ροπή που υπερβένει έναν κινητήρα 2,4 κυβικών χωρίς απολύτος κανένα πρόβλημα. Ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί αυτόν τον υπερτροφοδοτούμενο κινιτήρα και σε πιο βαριά αυτοκίνητα όπως το Honda CR-V και Honda Accord.
Ας δούμε πιο αναλυτικά τι κάνει αυτόν τον κινητήρα της Honda πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό.
Ο κινητήρας έχει κυλινδροκεφαλή και μπλόκ από αλουμίνιο για μείωση βάρους, σφυρήλατες και πιο ελαφριές μπιέλες για να αντέχουν περισσότερο στην θερμοκρασία και στα υψηλά φορτία.
Τα πιστόνια έχουν ειδική σχεδίαση για όσο γίνεται λιγότερους κραδασμούς λιγότερες τριβές και αύξηση της απόδοσης χωρίς απολύτος κανένα πρόβλημα. Οι κατασκευαστές λείαναν περισσότερο την επιφάνεια ανάμεσα κυλίνδρων και εμβόλων για μείωση τριβής και στο κάτω μέρος τα έμβολα ψύχονται με ακίδες λαδιού.
Η σχεδίαση της κυλιδροκεφαλής αποτελείτε από τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και με διπλό έκκεντρο που κινείτε από την αλυσίδα χρονισμού. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής είναι εξοπλισμένοι με το σύστημα VTC. Κάθε άμεσος ψεκασμός τοποθετήτε ανάμεσα στις δύο βαλβίδες εισαγωγής, ενώ το μπουζί βρίσκεται στην κορυφή και στο κέντρο στο θάλαμο καύσης.
Η κυλινδροκεφαλή έχει υψηλές θύρες εισαγωγής αναρόφησης αναλογία 1 προς 9 που ενισχύουν την εισαγωγή του αέρα στον κύλινδρο και δημιουργήτε καλύτερη και πιο αποτελεσματικότερη καύση καυσίμου. Ο κινητήρας L15B7/Si έχει επίσης υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής για την ψύξη των καυσαερίων κατά 100 βαθμούς κελσίου. Αυτό αυξάνη την ζωή των εξαρτημάτων του στροβιλοσυμπιεστήκαι επίσης βοηθά το ζέσταμα του κινητήρα πιο γρήγορα.
Έχει στροβιλοσυμπιεστή MHI-TD03 με στρόβιλους μικρής διαμέτρου ηλεκτρονικό ελεγχόμενο turbo lag.
Η πίεση της υπερπλήρωσης είναι 16,5psi και αναλογία συμπίεσης 10,6:1.
Για να μειωθεί η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής που συμπιέζεται και θερμένεται από τον στροβιλοσυμπιεστή υπάρχει ένα ψυγείο (intercooler) και έπειτα πηγένει στην πλαστική εισαγωγή και στον χώρο καύσης.
Οι στροφές του κινητήρα ελένχονται ηλεκτρονικά και στο πετάλι του γκαζιού δεν υπάρχει σύρμα που να συνδέεται με την πεταλούδα του γκαζιού.
Ο κινητήρας L15B7 δεν χρησιμοποιεί το σύστημα i-vtec της Honda, μόνο ο κινητήρας 2.0 κυβικών vtec turbo διαθέτει i-vtec (έξυπνος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και ηλεκτρονικός έλεγχος ανύψωσης με διπλό VTC) που θα δούμε σε άλλο άρθρο. Αποδίδει 205 ίππους στις 5700 στροφές.
Ο κινητήρας αυτός είναι αντιγραφή του ευρωπαικού κινητήρα 1.5 κυβικά Vtec turbo. Η αύξηση της ιπποδύναμης πέτυχε χρησιμοποιόντας εκκεντροφόρο εισαγωγής καλύτερης απόδοσης και υψηλότερης πίεσης 20,3 psi με λόγο συμπίεσης 10,3:1 απο τι 10.6:1.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου