K4M 1.6
Ο κινητήρας K4M 1.6 L της Renault δεν είναι καινούργιος. Η Renault τον χρησιμοποιεί από το 1999 σε πολλά μοντέλα της όπως Laguna,Megane, Clio II και άλλα...Είναι ένας τετρακύλινδρος 16 valve κινητήρας βενζίνης σε σειρά. Το μπλόκ του κινητήρα είναι από μαντέμι και η κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο.
Είναι πολλαπλού άμεσου ψεκασμού και κάθε κύλινδρος αποτελείτε από 4 βαλβίδες, 2 βαλβίδες εισαγωγής και 2 εξαγωγής.
Το έτος κατασκευής του κινητήρα K4M 1.6 κυβικών είναι το 1999 και μετά στην Ισπανία.
Η Renault έβγαλε τον κινητήρα αυτόν σε σπόρ έκδοση K4M RS που η απόδοση του είναι στους 136 ίππους σε σχέση με τον απλό κινητήρα που αποδίδει από 102 μέχρι 115 ίππους στις 5750 στροφές.
Ορισμένες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το σύστημα VVT (Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων)
Για τον χρονισμό στροφάλου με των δύο ελαφρότερων εκκεντροφόρων δεν χρησιμοποιήσαν καδένα αλλά ιμάντα χρονισμού και η αλλαγή πρέπει να γίνετε κάθε 60.000 χιλιόμετρα ή πέντε χρόνια.
Σε σύγκριση με τον κινητήρα K7M που θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο ο κινητήρας K4M λειτουργεί πιο αθόρυβα, ομαλότερα με λιγότερες δονήσεις είναι πιο οικονομικό και πιο ισχυρός σαν κινητήρας.
Ο K4M σχεδιάστηκε για μικρά οικονομικά αυτοκίνητα και θα έπρεπε να είναι πιο φθηνός και πιο αξιόπιστος αλλά έχει ακριβότερα εξαρτήματα με σχέση τον κινητήρα Κ7Μ και είναι λίγο ασταθείς στην κατανάλωση βενζίνης.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου