FORD DURATEC TI-VCT 1.6 L
Ο καινούργιος κινητήρας είναι εξοπλισμένος με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, νέα πολλαπλή εισαγωγής άλλα έμβολα και νέο λογισμικό στον εγκέφαλο.
Η ιστορία τις σειράς ZETEC SE αργότερα άλλαξε όνομα σε DURATEC η οποία ξεκίνησε το 1995.Ο κινητήρας αυτός σχεδιάστηκε με την συνεργασία με την YAMAHA.
Ο κινητήρας αυτός είναι πολύ ελαφρύς, το μπλόκ τον κυλίνδρων είναι από αλουμίνιο όπως και το καπάκι (κεφαλή) με τις βαλβίδες.
Η κεφαλή αποτελείτε από 2 εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες
Ο κινητήρας αυτός έχει ιμάντα χρονισμού δεν έχει αλυσίδα (καδένα) και σύμφωνα με τον κατασκευαστή
η αντικατάσταση του γίνετε κάθε 100.000 χλμ. Καλύτερα όμως η αλλαγή να γίνετε νωρίτερα στις 80.000 ή 5 χρόνια για ευνόητους λόγους.
Ο κινητήρας αυτός δεν διαθέτει υδραυλικά οστήρια.
Ο κινητήρας 1.6 L TI -VCT είναι πιο αξιόπιστος και πιο διασκεδαστικός στην οδήγηση με σχέση με τον απλό DURATEC 1.6 L και για τους λάτρεις της πιο sport οδήγησης υπάρχει και μια πιο ρεαλιστική έκδοση κινητήρα ο DURATEC 2.0 HE.
Το λάδι που χρησιμοποιούμε σε αυτούς τους κινητήρες είναι 5w-20 και 5w-30. Η χωρητικότητα του σε λάδι είναι 4.1 λίτρα. Έχει 4 κυλίνδρους σε σειρά και είναι πολλαπλού ψεκασμού.
Βγάζει 115 ίππους στις 6000 στροφές
Διάβασε για το FORD RS
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου