Auto news

2/3/25

FORD 1.6 L DURATEC TI-VCT ENGINE

 FORD DURATEC TI-VCT 1.6 L

Ο κινητήρας τις Ford  DURATEC TI-VCT 1.6L  δεν είναι ίδιος με τον αρχικό  κινητήρα  DURATEC.


Ο καινούργιος  κινητήρας είναι εξοπλισμένος με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, νέα πολλαπλή εισαγωγής  άλλα έμβολα και νέο λογισμικό στον εγκέφαλο.

Η ιστορία τις σειράς ZETEC SE αργότερα άλλαξε όνομα  σε DURATEC η οποία ξεκίνησε το 1995.Ο κινητήρας αυτός  σχεδιάστηκε με την συνεργασία με την YAMAHA.
Ο κινητήρας αυτός είναι πολύ ελαφρύς, το μπλόκ τον κυλίνδρων είναι από αλουμίνιο όπως και το καπάκι (κεφαλή)  με τις βαλβίδες.


Η κεφαλή αποτελείτε από 2 εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες   
 
Ο κινητήρας αυτός έχει ιμάντα χρονισμού  δεν έχει αλυσίδα (καδένα) και σύμφωνα με τον κατασκευαστή 
η αντικατάσταση του γίνετε κάθε 100.000 χλμ. Καλύτερα όμως  η αλλαγή να γίνετε νωρίτερα στις 80.000 ή 5 χρόνια  για ευνόητους λόγους.         
 Ο κινητήρας αυτός δεν διαθέτει υδραυλικά οστήρια.

Ο κινητήρας 1.6 L TI -VCT είναι πιο αξιόπιστος και  πιο διασκεδαστικός στην οδήγηση με σχέση με τον απλό DURATEC 1.6 L   και για τους  λάτρεις της πιο sport οδήγησης υπάρχει και μια πιο ρεαλιστική έκδοση κινητήρα ο DURATEC 2.0 HE. 
Το λάδι που χρησιμοποιούμε σε αυτούς τους κινητήρες είναι 5w-20 και 5w-30. Η χωρητικότητα του σε λάδι  είναι 4.1 λίτρα. Έχει 4 κυλίνδρους σε σειρά και είναι πολλαπλού ψεκασμού.

Βγάζει 115 ίππους στις 6000 στροφές
Διάβασε για το FORD RS