Ο κινητήρας Honda 1.5 κυβικών L15B7/SI είναι ένας κινητήρας υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης άμεσου ψεκασμού, έκανε την εμφάνιση του για πρώτη φορά το 2016 στο Honda civic.
Η τεχνολογία του κινητήρα με την πάροδο των δεκαετιών έχει προχωρήσει πάρα πολύ, απο συστήματα με δύο βαλβίδες, σε κινητήρες με ρύθμιση μείγματος συστήματα σύγχρονα έγχυσης καυσίμου
Κάθε όχημα έχει την δικιά του μπαταρία και αυτή μπορεί να διαφέρει σε μέγεθος να έχει διαφορά ύψους μήκους και πλάτος , ψιλούς χοντρούς πόλους, δεξία ή αριστερά ο θετικός πόλος, αμπερόρια, αμπέρ εκκίνησης κ.τ.λ. .
Ο κωδικός βλάβης P0116 έχει σχέση με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες των αυτοκινήτων οι οποίες είναι εξοπλισμένα με OBD. Όταν ο κωδικός βλάβης P0116
Ο κωδικός βλάβης Ρ0531 αφορά το σύστημα του ψυκτικού κυκλώματος. Αυτό μπορεί να οφείλετε σε κατεστραμένο αισθητήρα,πρόβλημα στην πλεξούδα του οχήματος και διαφορετικές πιέσεις στο σύστημα ψύξης.
Το φίλτρο σωματιδίων στα οχήματα με πετρελαιοκινητήρες βρίσκεται στην εξάτμιση σε καζανάκι.
Ο σκοπός του φίλτρου σωματιδίων είναι να να συγκρατεί τα σωματίδια αιθάλης να μην βγαίνουν στην ατμόσφαιρα, όπως και όλα τα φίλτρα έτσι και αυτό όταν φράζει μετά από πολλά χιλιόμετρα θέλει αντικατάσταση.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται είναι προσωπική εργασία και εμπειρία πάνω στην Τεχνολογία Οχημάτων.
Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή, πώληση, αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση χωρίς την άδεια μας. Σε περίπτωση αντιγραφής θα πρέπει να μπαίνει και η πηγή της δημοσίευσης με link.
https://www.technically.gr